ARCULATTERVEZÉS

Emelkedjen ki a tömegből! A webáruház látogatóiból könnyen potenciális vevők lehetnek, ha karakteres arculattal találkoznak. Webáruháza legyen olyan, amelyre szivesen visszatérnek a vásárlók.

Egy átgondolt és profin kialakított webáruház arculat bizalmat kelt a vásárlóiban és partnereiben. Egységes megjelenéssel könnyen felismerhetővé teszi webshopját. A jó arculat segít eljuttatni a megfelelő érzéseket, üzeneteket termékéről, szolgáltatásáról.

Az előre gyártott és olcsón megvásárolható sablonok alacsony költségvetésnél jó megoldásnak tűnnek. Azonban, ha komolyan gondolja, hogy webáruházából profitot szeretne termelni, akkor csak az egyedi külső lehet a megoldás. Az elkészített sablonok döntő többsége kevésbé kidolgozott és általános megoldásokat tartalmaz egyedi igényekhez soha nem fog alkalmazkodni az átalakításuk pedig ugyanúgy időbe és pénzbe kerül tehát az ár már a megvásárlás utáni pillanatban nem annyi, mint a kiírásokban szereplő ár.

A sablon megoldásokkal csak egy lesz a sok közül, hiszen a sablonokat többször értékesítik. A vásárlók pedig nem csak a webáruház nevére emlékeznek, hanem annak külső jegyeit is megjegyzik.

A vállalati arculata két, azonos súlyú és jelentőségű részből áll: a tartalmi és a formai oldalból. Vállalatának brand építéséhez szervesen hozzátartozik az on-line megjelenés mellett a nyomtatott anyagok egységesítése is. Webáruiházának arculatához illeszkedő nyomtatott anyagok (névjegykártya, szórólap, prospektus) nyomdaipari előkészítését, grafikai tervezését is nyugodtan ránk bízhatja.